Zoeken
Sluit dit zoekvak.

Klachten afhandeling

Ondanks dat ik mijn uiterste beste doe om alles zo goed en snel mogelijk te laten verlopen kan het voorkomen dat je niet (geheel) tevreden bent. Heb je een klacht of opmerking laat het dan weten en ik probeer het op te lossen. Wil je een product retour sturen lees dan onderaan verder.

Fout in de ontvangen producten

Oeps, heb ik een foutje gemaakt met je bestelling? Ondanks dat ik alles met veel zorg en aandacht inpak het kan weleens voorkomen dat je een verkeerd sieraad ontvangt. Als dit het geval is neem dan eerst contact op voordat je de zending zonder aankondiging terug stuurt.

Mijn bestelling is kapot aangekomen

Iedere bestelling wordt met veel zorg en aandacht ingepakt dus de kans dat er iets gebroken aankomt is zeer klein. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren neem dan even contact op en we gaan het oplossen.

Mijn sieraad is kapot gegaan

Gelukkig komt het zelden voor maar het kan weleens gebeuren dat een sieraad kapot gaat. Als dit het geval is bij normaal gebruik heb je hier altijd twee jaar garantie op. Hier lees je alles over de garantie

Retourneren

Omdat het via internet niet altijd even makkelijk in te schatten is hoe een piercing er in het echt uit zal zien of hoe groot die eigenlijk is, is het mogelijk om de gekochte producten te retourneren. Alle bestellingen worden in een doorschijnende verzegelde verpakking ingepakt zodat je de producten eerst kunt bekijken. Is het niet zoals je had verwacht dan kun je ze terug sturen. Dit is om hygiënische redenen alleen mogelijk als de verzegelde verpakking ongeopend is. Bekijk hier alle voorwaarden en mogelijkheden voor een retourzending.